مشاوره و اجرا تشخیص رنگ

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2

اشاره: بدون شک تا به‌حال مقالات زیادی در رابطه با دوربین‌های دیجیتالی خوانده‌اید. مقالاتی که بسیار جامع و یا بسیار مختصر نوشته شده‌اند و یا حتی به کالبد شکافی همه و یا یکی از اجزای دوربین‌های دیجیتالی پرداخته‌اند. گاهی نیز دوربین‌ها با هم مقایسه شده‌اند. و ممکن است. تصور کنید دیگر چیزی در مورد دوربین‌های دیجیتال وجود ندارد که نیاز به بررسی و یا اهمیت دوباره‌خوانی داشته باشد. اما ...

یکی از مواردی که کارآموزان دراین دوره فرا می گیرند بررسی ستون ها و شاسی خودرو می باشد، زیرا یکی از موارد موثر در تعیین قیمت خودرو شاسی خودرو است.. لازم به ذکر است. اگر شاسی خودرو آسیب دیده باشد است.حکام خودرو پایین آمده و افت شدیدی در قیمت خواهد داشت. پس لازم است. کارآموزان به خوبی این مبحث را یاد بگیرند.

نور یک نوع انرژی است. و بصورت تشعشع الکترومغناطیس منتقل می شود. فاصل های که در کاربردهای الکترونیک نوری را UV و ماوراء بنفش IR مورد توجه قرار می گیرد، تمام بخشهای نور مرئی شکل به اضافه بیشتر محدوده مادون قرمز پوشش می دهد. تمام مشخصات سیگنالهای موجود در این بخش، مشخصاتی شبیه به سیگنالهای موجود در نور مرئی معمولی می باشد و به راحتی از ابزار نوری شفاف عبور می کنند و کاملاً توسط اشیاء تیره رنگ و مات جذب می گردند و توسط عدسیهای نوری می توانند تحت تاثیر قرار گیرند.

0263-2513625
09122653088 09122060929