مشاوره و اجرا لوازم یدکی فولکس‌واگن

spare parts-1
spare parts-2

خریداران با بودجه‌ی کمتر می‌توانند مدل پایه‌ی گلف GTI S را بخرند که از تجهیزات اضافی همچون سیستم کار نت و ارتباط وای فای برخوردار است.. این خودرو هم‌اکنون به‌صورت است.اندارد از تجهیزاتی همچون پایش نقاط کور، دستیار ترافیک جلو و عقب برخوردار است..

قیمت فولکس برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است.. قیمت محصولات فولکس موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به است.فاده از خودروهای فولکس را دارند، باید در لحظه از قیمت فولکس باخبر باشند؛ چراکه ممکن است. از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های فولکس را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است.. همراه مکانیک سعی کرده است. تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.

گروه فولکس واگن هم‌اکنون بزرگترین شرکت خودروسازی جهان بوده و مالکیت برندهای آئودی، پورشه، بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی، فولکس‌واگن، سئات، اشکودا، مان، اسکانیا، ایتال‌دیزاین و دوکاتی را بر عهده دارد و دارای کارخانه تولید خودرو در کشور و نیز شرکت تابعه و زیرمجموعه می‌باشد.