مشاوره و اجرا چاه ارت

Earth well-1
Earth well-2

اگر سیستم مورد نظر یا همان X یک میله ارت یا صفحه ارت ساده و یکی باشد الکترود Y را تا متر دورتر از میله چاه ارت می کوبیم و Z را هم وسط یعنی C &frac; قرار داده و عدد را می خوانیم, اگر متر الکترود Z را به سمت X نزدیک کرده و عدد دوم را بخوانیم ودر مرحله سوم متر به سمت Y رفته و عدد سوم را بخوانیم یعنی الکترود Y روی تا هر عددی که امکان کوبیدن هست مانده و تغییری نکند ولی الکترود وسط در نقطه حرکت کرده و عدد بدست آید و اعداد خوانده شده نزدیک هم باشند و اختلاف آنها بیش از % نباشد میانگین عدد خوانده شده همان R شبکه یا صفحه ارت است. , اگر اعداد با هم اختلاف زیادی داشتند بایستی C را بیشتر کنیم و آزمایش را تکرار کنیم.

امروزه به منظور حفاظت تجهیزات الکتریکی،نیروی انسانی در مقابل کلیه نوسانات ولتاژ و صاعقه است.فاده از سیستم ارتینگ یک ضرورت میباشد. شرکت فنی مهندسی ایمن انرژی پارس مشاور ،مجری و تامین کننده ملزومات تخصصی سیستم ارتینگ و حفاظت از صاعقه می باشد. این شرکت با بهره گیری از است.انداردهای روز دنیا به صنعت مادر کشور خدمات ارائه می نماید.

زمانی که دستگاه الکتریکی به چاه ارت متصل باشد و فرد بصورت اتفاقی با بدنه دستگاه در تماس قرار گیرد در هنگام نشتی جریان بوجود آمده در سطح دستگاه الکتریکی جریان می تواند از بدن فرد و یا از طریق چاه ارت مسیر خود را پیموده و به محل تولید (مسیر برگشت) خود بازگردد. از آنجا که جریان الکتریکی تمایل دارد مسیری را بپیماید که مقاومت پائینی داشته باشد ترجیح می دهد به جای عبور از بدن فرد که دارای مقاومت الی اهم می باشد مسیر خود را عوض کرده و از چاه ارت که مقاومتی در حدود زیر دو اهم دارد عبور نماید.و فرد در برابر خطر برقگرفتگی حفاظت می شود.


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مشاوره و اجرا چاه ارت

مشاوره و اجرا چاه ارت ü مشاوره و اجرا چاه ارت ö ö ä ü ä مشاوره اجرا تست چاه ارت در سراسر کشور نیازگرد › › مشاوره › › مشاوره ü سعید حسین زاده از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره اجرا تست چاه ارت در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است. مشاوره و اجرای سیستم ارتینگ و چاه ارت برق صنعتی › › ü مشاوره و بازدید و اجرای سیستم ارت و چاه ارت جهت دکلها ساختمانها – کارخانجات – اتاق سرور – بیمارستانها متناسب با کاربری و مقدار اهم درخواستی با ، برق  مشاور و مجری تخصصی ارتینگ و صاعقه گیر چاه ارت مکانیزه › › › › چاه ارت مکانیزه بدون تخریب احداث چاه ارت حداکثر دو ساعت اجرای چاه ارت زیر ۵ اهم وزیر ۲ اهم دارای تاییدیه اداره کار طراحی و مشاوره سیستم زمین و صاعقه گیر اجرا چاه ارت › › اجرا چاه ارت › › اجرا چاه ارت اجرا و تعمیرات تخصص ماست ساخت مشاوره ، طراحی مشاوره ، طراحی و اجرا تاسیسات الکتریکال کارخانجات صنعتی ، اماکن تجاری و مجتمع های مسکونی طبق است.انداردهای  نمونه دورهای برگزار شده آموزشی و مشاوره ای تهران ارت › › ü تهران ارت آموزش و مشاوره سیستم زمین و چاه ارت و تاییدیه وزارت کار، توسط مهندس بابک زمانی هزینه چاه ارت قیمت چاه ارت تهران ارت › › ü حدود متر سیم مسی جوش سیم به صفحه جعبه تست باکس کیلوگرم بنتونیت کابلشو و اتصالات هزینه حمل با کارفرما هزینه اجرای چاه ارت و دستمزد اجرای   · ‎ · ‎     · ‎ مشاوره و اجرای چاه ارت و صاعقه گیر تکه کابل › مشاوره و اجرای › مشاوره و اجرای ü مشاوره ، طراحی و اجرای تخصصی سیستم های ارتینگ و چاه ارت ، صاعقه گیر و حفاظت کاتدیک و اعلام حریق حفر و ایجاد چاه ارت است.اندارد طراحی، مشاوره و اجرای سیستم های ارتینگ برگ نما › › ü — تیم تخصصی شرکت فرامنطقه ریزترین نکات است.اندارد همچون چاه ارت اجرای چاه ارت تست چاه ارت میله ارت صفحه مسی چاه ارت چاه ارت صاعقه گیر ارت   مشاوره ارتینگ با کارشناسان متخصص دانش آریا › › ü مشاوره ارتینگ همان اندازه که در زمینه نصب و اجرا مهم است. برای نگهداری چاه ارت نیز حائز اهمیت می باشد شرکت هایی که در زمینه ی مشاوره سیستم های ارتینگ فعالیت  چاه ارت چیست ؟ روش اجرای چاه ارت است.اندارد بلاگ اتاق سرور › چاه ا › چاه ا ü — چاه ارت چیست؟ چاه ارت چاله ای است. که بصورت عمقی در زمین حفر کرده تا جایی که به رطوبت نسبی خاک رسیده و در داخل آن از صفحه مسی که توسط سیم مسی  نوع خاك مقاومت مخصوص زمين اهم متر شن و ماسه الي مخلوط رسي ، ماسه‌اي و شني الي ß ä Ü ü ü … ü Ü ü ä مشاوره و اجرا چاه ارت مشاوره و اجرا چاه ارت ü