فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..
فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..
در همین زمینه مدیرعامل شرکت قیر آکام با بیان اینکه یکی از مشکلات صنعت قیر، تامین مواد اولیه (وکیوم باتوم) است.. گفت: سالانه در حدود شش میلیون تن وکیوم باتوم جهت تولید قیر از طریق پالایشگاههای کشور ارائه میشود که از این میزان در حدود دو میلیون تن برای مصارف داخلی و چهار میلیون تن برای صادرات است.. به گفته امین فلاح در حدود دو میلیون تن وکیوم باتوم سالانه از طریق وزارت نفت در اختیار وزارت راه و شهرسازی، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان نوسازی مدارس، سازمان بسیج سازندگی کشور و وزارت جهاد کشاورزی به نسبتهای مختلف، قرار میگیرد تا به روش تهاتری به وسیله شرکتهای قیرساز، تبدیل به قیر شده و به مصرف پروژههای عمرانی کشور برسد. وی در ادامه افزود: چهار میلیون تن وکیوم باتوم نیز از طریق شرکت بورس کالای ایران به روش حراج باز در اختیار شرکتهای تولیدکننده قیر قرار میگیرد. به اعتقاد وی در روش حراج باز وکیوم باتوم به بالاترین قیمت به شرکت خریدار فروخته میشود که در نتیجه ممکن است. کل حجم ارائه شده توسط یک یا دو شرکت خریداری شود در این صورت بقیه شرکتهای تولیدی بینصیب خواهند ماند. پیشنهاد بنده در این خصوص ایجاد محدودیت و سقف در میزان حجم خرید در هر معامله بورس است..
مدیرعامل شرکت قیر آکام گفت: قیر محصولی است. که بیش از درصد قیمت تمام شده آن مربوط به قیمت وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر) است. و قیمت پایه وکیوم باتوم نیز متاثر از قیمت فیول و ارز است. که هر پانزده روز توسط انجمن صنفی پالایشگاهها اعلام میشود. فلاح در ادامه افزود: البته با عنایت به روش فروش حراج باز در شرکت بورس کالای ایران، قیمت وکیوم باتوم بسیار متاثر از رقابتهای خرید این کالا نیز میباشد که در رقابتهای خرید ایجاد شده نیز متاثر از کشش بازار صادرات قیر است.. وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به تصمیمیکه توسط مجلس در خصوص قیمتگذاری وکیوم باتوم و قیر (به روش تهاتری / صورت پذیرفته در نتیجه قیمت قیر مصرفی در پروژههای عمرانی کشور متاثر از رقابتهای قیمتی قیر صادراتی نیست و کلیه پروژههای عمرانی کشور با توجه به برنامهریزی که از قبل صورت پذیرفته است. توسط دستگاهها و سازمانهای مربوطه قابل اجرا است..
مدیر اجرایی آژانس بینالمللی انرژی (IEA) با اشاره به ورود میزان اندکی از ظرفیت جدید گاز طبیعی مایع (الانجی) به بازار و رشد مصرف چین در سالجاری، نسبت به کمبود انرژی در زمستان آینده هشدار داد. فاتح بیرول در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ به رویترز گفت: دولتهای اروپایی سالگذشته تصمیمات درست زیادی مانند ساخت پایانههای الانجی بهعنوان جایگزین واردات گاز روسیه از طریق خط لوله، گرفتند تا تامین انرژی را تضمین کنند، اما آنها خوششانس هم بودند زیرا زمستان معتدل، تقاضا را کمتر کرد و ضعف اقتصادی در چین، به نخستین کاهش سالانه مصرف این کشور در سالگذشته منجر شد. بیرول گفت: برای زمستان امسال، میتوانیم بگوییم از مشکل جستهایم. اگر غافلگیری دقیقه آخری وجود نداشته باشد، با آسیب اندک، زمستان را سپری خواهیم کرد اما سوال اینجاست که زمستان بعدی چه اتفاقی میافتد
در این واحد با بهکارگیری چهار بازوی تخلیه و دو سکوی بارگیری در مجموع هشت تانکر بهطور همزمان عملیات تخلیه و بارگیری در مجموعه ای برابر مترمربع و با ظرفیت مجموع روزانه بیش از تن انواع مواد بهصورت فلهای انجام میگیرد. همچنین این شرکت توانمندی مظروف سازی انواع قیر را دارد. یک باسکول تنی تمام کامپیوتری نیز ورود خوراک و خروج محصولات را توزین میکند.
پیمان قناعتیفرد : متعاقب تحریمهای همهجانبه اتحادیه اروپا و همپیمانانش بر نفت روسیه، حمل دریایی و محدودیتهای بیمهای مرتبط با آن، مسکو با بهرهگیری از سوپرتانکرهای چینی و در بحبوحه کمبود جهانی کشتی فعال در خطوط بینالمللی، نفت صادراتی خود را همچنان به مقاصد آسیایی ارسال میکند. بهرغم تحریمهای سختگیرانه غرب، چین با درنظر گرفتن منافع داخلی، بهعنوان بزرگترین واردکننده نفت جهان به خرید نفت روسیه ادامه میدهد. به گزارش «ژاپنتایمز»، در شرایط کنونی حداقل چهار ابرنفتکش متعلق به چین، انتقال نفتخام اورال روسیه را به مقصد این کشور آسیایی برعهده دارند. این تصمیم بهدنبال آن گرفته شد که کشورهای ثروتمند عضو گروه هفت، سقف قیمتی و محدودیتهایی سفت و سخت بر کلیت حملونقل و حتی بیمه کشتیهای متعلق به خطوط غربی حامل نفت روسیه وضع کرده و به مرحله اجرا درآوردند.