نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمانهای موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شدهاند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانههای قدیمی و کلنگی در کوچههای این بخش دیده میشود.
تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را میتوان مهمترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محلهها از نظر سبک ساختمانسازی، بافت شهری و ترافیک شباهتهای زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوتهای آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً
نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمانهای موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شدهاند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانههای قدیمی و کلنگی در کوچههای این بخش دیده میشود.
آنچه در این زمان حیاتی است.، شاخصسازی به منظور اطلاعرسانی در مورد وضعیت موجود صنعت کاشی کشور است.. لازم است. تا وزارت صنایع آمار و اطلاعات ماهانه صنعت کاشی را در قالب شاخصهای تولیدی ارائه کند. وجود اطلاعات به تولیدکنندگان کمک میکند تا تولید خود را بر اساس نیاز و تقاضا متعادل سازند.
اگر چه مساله طبیعی است. و گریزی از آن نداریم، ولی سیاست دولت این بوده است. که با اتخاذ تدابیری، این تلفات به حداقل برسد. بنابراین در آینده، تولیدکنندگانی موفق خواهند بود که با هدف صادرات تولید کنند نه اینکه فقط با تکیه بر بازار داخلی، به تولید پرداخته و انتظار صادرات محصولات خود را نیز داشته باشند.
صنعت کاشی سازی در ایران سابقهای بس دیرینه دارد و قدمت آن به قبل از اسلام و حتی قبل از میلاد مسیح باز میگردد. در تحقیقات باستان شناسان، نمونههایی از صنایع کاشی ایران در شوش پیدا شده که متعلق به دوران هخامنشیان است. و قدمت آن به سال قبل از میلاد باز میگردد.
با سرمایهگذاریها و تلاشهایی که در سالهای اخیر صورت گرفته است.، خوشبختانه در زمینه تولید مواد اولیه و فرآوری آنها تحقیقات مفیدی صورت گرفته که امیدواریم در نهایت منجر به تولید محصولاتی با قابلیت رقابت با محصولات جهانی گردد.
بنابراین امکان رقابت ما با کشورهای دیگر به خوبی وجود خواهد داشت. ضمن اینکه هماکنون نیز بعضی از شرکتهای داخلی علیرغم سود کمتر صادرات، به صادر نمودن بخشی از تولیدات خود اقدام مینمایند تا به این طریق بازارهای جهانی خود را برای بلندمدت حفظ نمایند.