اکتشاف و استخراج معدن در رودهن ( مشاوره و اجرا )

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.

اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.


بخش مهندسی پروژه‌های معدنی از برداشت‌های زمین شناسی، اکتشاف محدوده، مدلسازی ذخیره، مدلسازی اقتصادی، طراحی معدن، برنامه‌ریزی، بهینه‌سازی و کاهش هزینه‌ها، تولید محصول نهایی و بخش تحقیق و توسعه، اتوماسیون و دیجیتالی کردن در این حوزه است..

این روش نیز از جمله روش‌های جدید الکتریکی است. که نوعی اندازه‌گیری مقاومت و IP است.. عمق اندازه‌گیری آن تا متر بوده و نفوذپذیری جریان ارسالی در زمین با قدرت بالاتری نسبت به روش‌های معمول است.. در این روش حدود یکصد الکترود و یا بیشتر برروی شبکه‌ای در سطح یک کیلومترمربع و یا بیشتر قرار می‌دهند و جریان اولیه به یک الکترود وصل شده و مقاومت در همه الکترودها قرائت می‌شود، هر یک از الکترودها به‌تدریج به‌عنوان الکترود جریان اولیه عمل کرده و بدین ترتیب حجم بسیار زیادی داده جمع‌آوری می‌شود. داده‌ها با است.فاده از کامپیوتر در قالب سلول‌های سه بعدی نشان داده می‌شوند و نهایتا مقاومت حجمی از ناحیه به‌صورت سه بعدی نمایش داده می‌شود. این روش در اکتشاف

جهت حفاری در مناطق صعب ‌العبور و بدون راه دسترسی، دستگاه‌های حفاری ساخته شده که قطعات آن در عرض یک ساعت باز شده و قطعات آن را با هلیکوپتر به محل پروژه حمل می‌کنند و قطعات باز شده را در مدت کوتاهی می‌توان مونتاژ کرد، در مراحل اولیه اکتشاف از دستگاه‌های مغزه‌گیری پرتابل نیز می‌توان است.فاده کرد که دستگاه‌های سبکی بوده و تا عمق متر را حفاری می‌‌کنند این دستگاه‌ها را با هلیکوپتر نیز حمل می‌‌کنند به این دستگاه‌ها Gopher گویند که کاربردهای مختلفی نیز دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن