اکتشاف و استخراج معدن در شهرک صنعتی شمس آباد ( مشاوره و اجرا )

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری بین بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن فعالیت می‌کند. در جلسات  اتاق، نمایندگان دولت و بخش خصوصی شرکت می‌کنند. همکاری با سازمان‌های دولتی و سازمان‌های وابسته به دولت یا تحت نظارت آن و شهرداری‌ها از جمله ارائه مشاوره در زمان تهیه لوایح و مقرراتی که با امور بازرگانی و صنایع و معادن ارتباط دارد، از وظایف آن به شمار می‌رود.

اگر ذخیره مورد نظر پیش‌نیازهای سودآوری را بر اساس حجم و عیار ماده معدنی برآورده سازد، مطالعات بیشتری در مورد جنبه‌های زمین‌شناسی، زیست محیطی، تکنولوژی و فنی و اقتصادی انجام می‌شود. قبل از آن نمی‌توان بحث است.خراج را مطرح کرد

مروجی‌فرد تصریح کرد: اکثر معادن جنوب کرمان تا چند سال قبل درگیر معارض محلی بودند اما در حال حاضر به دلیل اشتغال‌زایی صورت گرفته در معادن، کمتر از درصد معادن درگیر معارضان محلی هستند و تا پایان سال یک هزار شغل جدید نیز ایجاد می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد