تجهیزات و ابزار معدن در دماوند ( فروش )

Mining equipment and tools-1
Mining equipment and tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.


تهیه و تامین تجهیزات معدنی، لوازم معدنی و تجهیزات حفاری از قبیل انواع چراغ تونلی ، کمپرسور معدنی، وینچ ضد انفجار - سر مته سرمته حفاری - ونتیلاتور -لودر تونلی - تجهیزات حفاری پیکور- پرفراتور - دژبر - مته های دینامیتی در سایزهای مختلف - متقاب مته کوه بری - انواع سرمته های sandvic atlas copco و.... و انواع شانک و اکسپلودر معدنی تجهیزات ایمنی نظیر گاز سنج طیفی و پرتابل دتکتور گاز - آیفون و تلفن ضد انفجار - ماسک و کپسول خودنجات - لوازم و قطعات کمپرسورهای معدنی و سایر تجهیزات معدنی و راهسازی.

تامین زیر بندی شامل ناخن آلات ، تیغه ، کلنگ و پیچ مهره و غیره ماشن آلات راهسازی نظیر گریدر، بولدیزر و دیگر تجهیزات با مارکهای کوماتسو، کاترپیلار،ولوو و غیره با کمیفیت و هزینه و زمان متناسب با درخواست مشتریان گرامی انجام میشود.

کار در صنعت معدن می تواند یک شغل بسیار خطرناک  باشد. آموزش منظم  و درک ماشین آلات و تجهیزات صنعت معدن ضروری است. و در همه جنبه های صنعت نقش مهمی دارد. هر نوع تجهیزات است.خراج معدن با مجموعه فعالیتهای معدنی خاص خود همراه است.. متداول ترین انواع تجهیزات است.خراج بسته به اینکه کار در سطح یا زیر زمین برای است.خراج طلا ، فلزات ، زغال سنگ یا نفت خام انجام می شود ، متفاوت است.. این صنعت  با تمام ابزارهای مناسب از بزرگ مانند ماشین آلات حفاری , بیل مکانیکی ، تجهیزات برای خرد کردن و سنگ زنی گرفته تا تجهیزات کوچک مانند



( فروش ) های دیگر در دماوند