تجهیزات و ابزار معدن در شهر ری ( فروش )

Mining equipment and tools-1
Mining equipment and tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

تولیدکننده انواع توری سرندی،توری فولادی ،توری پرسی،توری حصاری و مشبک در سایز و ابعاد مختلف و انواع مفتول های کششی تولید کننده توری سرند در ابعاد است.اندارد x.وxجهت معادن شن و ماسه وابعادهای سفارشی جهت کارخانه های آسفالت ودیگر مصارف مشتری در زمینه تاسیسات وقطعات سنگ شکن نیز آماده همکاری می باشیم

تهیه و تامین تجهیزات معدنی، لوازم معدنی و تجهیزات حفاری از قبیل انواع چراغ تونلی ، کمپرسور معدنی، وینچ ضد انفجار - سر مته سرمته حفاری - ونتیلاتور -لودر تونلی - تجهیزات حفاری پیکور- پرفراتور - دژبر - مته های دینامیتی در سایزهای مختلف - متقاب مته کوه بری - انواع سرمته های sandvic atlas copco و.... و انواع شانک و اکسپلودر معدنی تجهیزات ایمنی نظیر گاز سنج طیفی و پرتابل دتکتور گاز - آیفون و تلفن ضد انفجار - ماسک و کپسول خودنجات - لوازم و قطعات کمپرسورهای معدنی و سایر تجهیزات معدنی و راهسازی.



( فروش ) های دیگر در شهر ری