سنگ لاشه در اسلامشهر ( فروش )

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).


- دسته دیگری از انواع لاشه سنگ، سنگ کوهی است. که مانند سنگ لاشه بوده و مستقیما از معدن است.خراج می شود که دلیل نام این سنگ نیز به خاطر نوع است.خراج آن است. که در این روند به روش های مختلف، قطعات بزرگ سنگ از کوه جدا می شود و برای آماده سازی به کارخانه فرستاده می شود.

کاربردهای سنگ مالون نیز همچون سنگ لاشه گسترده هست و حتی می توان مطرح کرد که به دلیل تراش خوری هایی که بر روی این سنگ انجام می شود، کاربردهای آن نیز گسترده تر شده است.. با توجه به همین مسائل ذکرشده نیز در این بخش از سازه افزار به ارائه اطلاعاتی در باب کاربردهای این نوع از سنگ می پردازیم.

به سنگ تمام تراشی که بر اساس اندازه معینی برش داده می شود، سنگ اندازه گفته می شود. درواقع می توان اذعان نمود که سنگ مالون اندازه نوعی دیگر از سنگ های مالون هست که تمام تراش است. و تراش آن متناسب با اندازه معین و موردنظر صورت می گیرد. از این نوع سنگ مالون نما در ایجاد طاق ها، سر در ورودی و خروجی ساختمان ها است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر