سنگ لاشه در پردیس ( فروش )

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


این سنگ از عمل انفجار در معدن سنگ که سبب خرد شدن سنگ ها به قطعات کوچکتر می شود، به دست می آید و به همین دلیل شکل خاص و سطح مشخصی ندارد و برای است.فاده از این نوع سنگ باید گوشه و زوایای تیز آن گرفته شود، در غیر این صورت است.فاده از آن امکان پذیر نخواهد بود.

- نوع دیگر این سنگ، سنگ ورقهای است. که این نوع سنگ از بافت کوه و مناطق طبیعی است.خراج می شود که است.خراج آن به صورت ورقه ورقه است. و به همین دلیل سنگ ورقه ای نامیده می شود. این نمونه سنگ به علت ساختار طبیعی و محکمی که دارد در ساخت و سازهای گوناگون از آن است.فاده میشود. در ضمن سنگ های ورقه ای از لحاظ اقتصادی برای سازندگان و  مقرون به صرفه تر خواهند بود و نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف مانند سرما یا گرمای شدید از خود مقاومت زیادی نشان می دهد که به همین دلیل کاربرد زیادی در ساخت و ساز دارد.

خرید سنگ لاشه از معدن عموما به منظور کارهای تولیدی و همچنین انجام عملیات صادراتی انجام می شود. سنگ لاشه کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد و از این محصول برای اجرا در ساختمان سازی، دیوارها، پل ها، پودر سنگ و غیره است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر در پردیس