ماشین آلات حفاری و معدن در بومهن ( فروش )

Mining and drilling machines-1
Mining and drilling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


امروزه در عرصه صنعت و معدن، یکی از مشهورترین ذخایر معدنی سنگ فیروزه ایران می باشد که دارای شهرت جهانی است.. همان طور که میدانید بیشتر ذخایر این سنگ با ارزش در نیشابور قرار دارد. کارشناسان میزان ذخایر این ماده را حدود هزار تا هزار تن برآورد کرده اند. مهمترین منابع این سنگ با ارزش در منطقه باغون از توابع شاهرود می باشد.

توجه داشته باشید که قبل از خرید هر محصول باید مواردی را در نظر بگیرید. برای مثال در خرید محصولات و تجهیزات حفاری باید انواع مدل‌های دستگاه مورد نظر را بشناسید. حداقل این که در مورد کاربرد دستگاه مورد نظر خود بیشتر بدانید. تمامی این موارد نیاز به آموزش و معرفی محصولات دارند. با اطلاع کامل از نوع محصول و کاربرد آن در صنعت حفاری، می‌توانید ارزیابی و مقایسه‌ای درست داشته باشید.

کانسار یا پلاسر در زمین‌شناسی، شامل تجمعی از کانی‌های ارزشمند در معدن است. که در طی فرآیندهای رسوبی تشکیل می‌شوند. این نام، از کلمه اسپانیایی placer به معنای شن آبرفتی برگرفته شده است.. پلاسرها منابع مهمی جهت است.خراج طلا هستند.



( فروش ) های دیگر در بومهن