پودر معدنی و صنعتی در شمال تهران ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در شمال تهران پروژه های مسکونی و اداری در حال ساخت بسیاری به چشم میخورند . هرچند که بعضی از سازندگان به دلیل عدم نیاز مالی تا اتمام پروژه از فروش واحد ها خودداری میکنند اما سازندگان بسیاری هم برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تامین مالی از طریق

باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.


اکثر آسیاب های میکرونیزه از سیستم دانه بندی و جداسازی بهره می برند. بدینصورت که بعد از ورود مواد به داخل محفظه و شروع فرایند خردایش، یک پره گردان که با نام سپراتور شناخته می شود با گردش سریع مانع از خروج ذرات با اندازه درشتر از اندازه مورد نظر از آسیاب می شوند. در داخل محفظه خردایش تا جایی پیش میرود که تمامی مواد به سایز دلخواه سیده باشند. برای خروج مواد از آسیاب از مکش فن مکنده است.فاده می شود. فن با ایجاد مکش قوی (بسته به حجم کاری) ذرات را از درون آسیاب میمکد، ذرات برای جداشدن از هوا وارد سازه های بنام سیکلون جداکننده یا   Cyclone sperator می شود، در اینجا بسته به اندازه و چگالی مواد، تا درصد مواد از هوا جدا و در زیر سازه ذخیر می شوند. میزان باقی مانده نیز از قسمت بالای سیکلون جداکنند مجدد با نیروی فن به سمت محفظه ای با نام غبارگیر کشیده می شوند. در اینجا مواد با است.فاده از فیلترهای کیسه ای از هوا جدا میشود و هوا نیز بعد از عبور از کیسه ها به درون فن و سپس  در هوای آزاد رها می شود. تقریبا تا . درصد مواد از هوا جدا می شود، به نحوی که در اگزوز فن غباری مشاهده نمی شود.

در شیشه سازی به عنوان همگن کننده ماده مذاب ، کاهش حباب و در درخشندگی و شفافیت محصول کاربرد دارد. شیشه های حاوی باریم شفافتر و درخشنده تر از شیشه های سربی و یا CaO هستند. سرامیکهای پیشرفته حاوی باریم در صنایع الکترونیک، کندانسور ، گوشی، بلندگو و تلفن و مغناطیس دائم کاربرد دارند.

شرکت کیان خاک ایرانیان، تامین کننده انواع کلوخه بنتونیت از معادن اشکفتوک و سه قلعه در خراسان جنوبی برای مصارف ذیل می باشد. حفاری گندله سازی ریخته گری مواد شوینده کود کشاورزی رنگ ایزوگام سدسازی چاه ارت کاشی و سرامیک بستر و خوراک دام و طیور و پاستیل گو...



( فروش ) های دیگر در شمال تهران