پودر معدنی و صنعتی در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است. که همه تجهیزات کاهش سایز و آسیاب های میکرونیزه طیف مشخصی از مواد از لحاظ اندازه را میتوانند خردایش کنند. مثلا امکان آسیاب تکه های سنگ با اندازه متوسط سانتیمتر برای آسیاب جت میل میسر نمی باشد به همین دلیل اکثر مواقع نیاز است. که سیستم پیش خردایش مناسبی در نظر گرفته شود.

باریت ترکیب طبیعی سولفات باریم به فرمول BaSO می باشد که به نام Heavy Spar نیزشناخته می شود که جزوگروه سولفاتها می باشد. نام باریت از واژه یونانی barys به معنای سنگین و به دلیل سنگینی ویژه و بالای آن گرفته شده است.. باریت در حالت معمولی سفید رنگ تا خاکستری روشن است. ولی به رنگهای متمایل به آبی، قهوه ای یا سیاه نیز دیده میشود. باریت یک کانی اوپک (Opeque) تیره بوده و دارای جلای صدفی تا شیشه ای می باشد. نمونه های تیپ یک آن به صورت بلورهای ارترومبیک کشیده دیده می شود اما باریت تجارتی به صورت دانه دانه، توده های بلورین و یا قلوه ای تهیه می شود . وزن مخصوص این کانی / تا / می باشد. وزن مخصوص بالای باریت کمک زیادی  به شناسایی آن میکند. سختی باریت دارای دامنه تغییرات قابل مالحظهای میباشد و از ۵/ تا ۵/   متغیر می باشد که معموال نواحی مختلف باریت با سختی متفاوتی را تولید مینمایند.

درجوامع علمی با نام آلومینا آلفا،آلاندوم،آلوکسایت یا آبوکساید شناخته می شود. در میان فعالین معدن و سرامیک نیز با نام اکسید آلومنیوم شناخته می شود و کاربردهای متنوعی نیز دارد. در سال ۵ سرانه تولید اکسید آلومنیوم ۵ میلیون تن برآورد می شد که حدود درصد آن در تولید فلز آلومنیوم است.فاده می شود. از دیگر کاربرد های آن است.فاده در عایق کاری به دلیل تحمل دمای بالا،سرامیک،پالیش کاری و تولید ساینده ها به دلیل سختی بالای آن است..



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی