پودر معدنی و صنعتی در شهریار ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..


آسیاب های موجود توان خردایش متفاوتی را ارائه می دهند و برای رسیدن به اندازه ذرات مورد نظر با توجه به جنس مواد آسیاب های مختلفی در بازار موجود می باشد. بعنوان مثال برای تولید محصول با اندازه ذرات الی میکرون ( مش ) در مقیاس صنعتی آسیاب جت میل بر بستر سیال مورد است.فاده قرار میگیرد. اما اگر بخواهید محصول نهایی اندازه ذرات کوچکتر از میکرون  (مش ) تولید کنید جت میل به دلیل هزینه های بالاتر مانند نیاز داشتن به کمپرسور هوای فشرده گزینه ایدئالی نمی باشد. در این حالت آسیاب کلاسیفایر Air classifire mill میتواند گزینه مناسبی باشد.

خاک رسی است. که از خاکسترهای آتشفشانی تشکیل شده و بنام سیلیکات هیدراته سدیم است.. به زبان دیگر وقتی بنتونیت در آب قرار گیرد، صفحه های کوچک رسی از هم جدا شده و بنتونیت آب را به قطب منفی جذب کرده و به صورت مغناطیسی در خود نگه می دارد. به خاطر این خصوصیت منحصر به فرد بنتونیت می تواند تا پنج برابر وزن خودش آب جذب کند و ۸ برابر حجم خودش متورم شود. بنتونیت به انواع بنتونیت کلسیم، بنتونیت سدیم و بنتونیت سدیم و کلسیم تقسیم بندی میشود.

تالک سیلیکات منیزیم آبدار است.. این کانی در طبیعت بطور کلی در سنگهای دگرگونی یافت می شود. ترکیب شیمیایی تالک و کانیهای همراه آن شامل سرپانتین ، کلریت ، آنتوفیلیت ، ترمولیت ، دیوسپید ، دولومیت و کلسیت می باشد . مهمترین مصارف تالک در صنایع کاغذ سازی، پلاستیک، سرامیک، رنگ سازی، پوشش بام، دارویی، لوازم آرایشی، لاستیک، خوراک دام، کنترل آلودگی، پولیش و کشاورزی کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر در شهریار