پودر معدنی و صنعتی در قرچک ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.


محصولات مورد بررسی در این طرح بطور عمده تولید انواع پودرهای میکرونیزه معدنی از جمله کربنات کلسیم، دولومیت، باریت، سیلیس،کائولن، تالک، بنتونیت، فلدسپات، میکا، فلورین،بازیافت لاستیک خودرو،هیدروکسید آلومینیوم،آلومینا و &#; با مشهای مختلف می باشد که در زیر به ویژگیها و خصوصیات و کاربردهای برخی از آنها اشاره میشود.

شرکت رنگین آهن (سهامی خاص) در سال به منظور تولید انواع اکسید آهن سینتتیک تاسیس و در سال ۵ با ظرفیت ۵ تن سالیانه به بهره برداری رسیده است. و در ادامه فعالیت تولیدی از سال ۸ اکسید آهن را متوقف و تولید اکسید مولیبدن با ظرفیت ۵ تن سالیانه...

آلودگی صوتی ناشی از فعالیت کل خط بیشتر مربوط به فن غبارگیر مجموعه می باشد. هر چند با تمهیداتی مانند ایزوله کردن فن یا قرار دادن اگزوز میتوان تا حد زیادی از این آلودگی را کاهش داد اما باید در نظر داشته باشید که صدای فن نزدیک به ۵ دسیبل است..



( فروش ) های دیگر در قرچک