دلیل اصلی شکلگیری قرچک، کوره پزیهای آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کورهپزخانههای زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاریهای انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چالههای عظیمی وجود دارد.
دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومهای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد.
دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومهای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد.
توری نرده ای هیرکان توری نرده ای هیرکان محصولی جدید ومناسب برای حصارکشی انواع زمین های ورزشی می باشد. این توری ها به دلیل دوام و زیبایی ، مناسب حصارکشی انواع زمین های ورزشی هستند. این توری ها در چشمه های * سانتی متر و * سانتی متر و * سانتی متر قابل تولید هستند […]
گروه تولیدی صنعت مش و مفتول ایرانیان، یکی از اولین کارخانههای تولید کننده شبکههای پیش جوش فولادی و شبکههای پیش جوش حصاری وصنایع مفتولی در ایران است. که از سال با برخورداری از مهندسین مجرب در عرصه طراحی ماشین آلات صنعتی فعالیت خود را آغاز و اقدام به ساخت اولین دستگاه تولید شبکههای پیش جوش فولادی در کشور نمود و به عنوان یکی از بنیانگذاران، نقش پررنگی در شکوفا کردن این صنعت در کشور داشته است..
توری نرده ای هیرکان توری نرده ای هیرکان محصولی جدید ومناسب برای حصارکشی انواع زمین های ورزشی می باشد. این توری ها به دلیل دوام و زیبایی ، مناسب حصارکشی انواع زمین های ورزشی هستند. این توری ها در چشمه های * سانتی متر و * سانتی متر و * سانتی متر قابل تولید هستند […]