فروش مقوا و کارتن در اسلامشهر

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    


ساختاری: امکان تهویه ی هوا در کارتن ها جهت جلوگیری از فساد محصول وجود دارد. مقاوم در برابر فشار و ضربات هستند. برای بسته بندی اکثر محصولات می توان از آنها است.فاده کرد. گرد و غبار تأثیری بر بسته بندی محصولات ندارد. نقاط قوت مقوای موج دار

کارتن فیبر موجدار از یک لایه مقوای صاف در دو طرف، با یک لایه موجدار در مرکز به نام فلوتینگ تشکیل شده است.. این مرکز موجدار باعث می‌شود که مواد محکم ‌تر شود و به آن اجازه می‌دهد اجسام سنگین‌تر را بدون خم شدن یا تا شدن نگه دارد.

در سال شخصی از بروکلین به نام روبرت گید که در زمینه ساخت ساک های کاغذی و چاپ فعالیت داشت، در حال آماده سازی سفارش یکی از مشتریان خود بود که با است.فاده از یک خط کش فلزی برای برش زدن بخش های تاخورده است.فاده نمود که به این نتیجه رسید می تواند با برش زدن مقوا به راحتی تعداد زیادی جعبه یا همان کارتن بسته بندی تولید کند.



( فروش ) های دیگر