فروش مقوا و کارتن در دیزین

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



پیست اسکی دیزین از بهترین پیست های اسکی ایران با پیست مجهز در است.ان البرز می باشد که دارای سه دستگاه تله سیژ برای منتقل کردن اسکی بازان به قلل مختلف دیزین دارد، همچنین چهار دستگاه تله کابین، تعداد زیادی کافه رستوران، فروشگاه های اجاره تجهیزات اسکی و مربیان مجرب در این مجموعه فعالیت می کنند، وقتی به نقشه پیست اسکی دیزین نگاه می کنید متوجه می شوید برای رسیدن به این مکان از شمال لواسان و فشم مسیری صعب العبور وجود دارد که در خیلی از روزهای سال دچار یخبندان است.، جاده کرج &#; چالوس مسیر ایده آل بازدید از اینجاست.

پیست اسکی بین المللی دیزین که با بارش نخستین برف زمستانی و برف کوبی ایده آل برای است.فاده افراد حرفه ای، اعضای تیم ملی و اعضای سفارتخانه های مقیم داخل تهران می شود و افراد آماتور نمی توانند در آن محدوده اسکی بازی کنند، اگر دارای لوازم اسکی نیستید می توانید از فروشگاه مقابل پارکینگ تجهیزات مورد نیاز را خریداری یا اجاره کنید و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اطلاع‌رسانی روابط عمومی پیست اسکی بین‌المللی دیزین، این مجموعه از روز پنجشنبه دی ماه به‌صورت آزمایشی و با ظرفیت محدود، پذیرای ورزشکاران و گردشگران است.. تا بازگشایی کامل مجموعه امکان تهیه بلیط تنها با مراجعه حضوری فراهم است..


صنعت کارتن سازی فرایندی است. که طی آن  ابتدا ورق کارتن از رول کاغذ تولید میگردد و سپس با توجه به‌نوع محصولی که قرار است. بسته بندی بشود ، به‌شکل مناسب و دراندازه‌های مختلف طراحی و ساخته میشود . سپس با  توجه به نیاز بازار ، سلیقه مشتری و نوع محصولی که قرار است. بسته بندی شود و کاربردهای تبلیغاتی که یک بسته بندی مناسب دارد به روشهای مختلف چاپ و رنگ آمیزی می گردد.

ساده ترین نوع کارتن ها را کارتن معمولی می نامند که در ساخت آن ها شکل هندسی اهمیت چندانی ندارد. نام دیگر این کارتن ها، کارتن برش یا چاک می باشد. دلیل نام گذاری آن این است. که از چندین قسمت دارای خطوط برش است. و می تواند روی هم قرار بگیرد.

اگر امکان است.فاده از روش لمینتی را ندارید، چاپ ترکیبی نیز روش خوبی است. که هم هزینه معقولی دارد و کیفیت مطلوبی را خواهید داشت. روش های دیگری که هزینه کمتری دارند مانند چاپ تک رنگ و دو رنگ است.، که از کیفیت بالایی برخوردار نیست.



( فروش ) های دیگر