فروش مقوا و کارتن در شهر جدید اندیشه

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


از کارتن های دایکاتی عموما در بسته بندی محصولات غذایی، لوازم خانگی، قطعات فلزی و غیره است.فاده می شود. یکی از انواع کارتن های دایکاتی، کارتن سوراخ دار است. که برای بسته بندی محصولات دریایی و لبنی است.فاده می شود. نام دیگر این کارتن ها، کارتن های سردخانه ای می باشد.

ساده ترین نوع کارتن ها را کارتن معمولی می نامند که در ساخت آن ها شکل هندسی اهمیت چندانی ندارد. نام دیگر این کارتن ها، کارتن برش یا چاک می باشد. دلیل نام گذاری آن این است. که از چندین قسمت دارای خطوط برش است. و می تواند روی هم قرار بگیرد.

اگر امکان است.فاده از روش لمینتی را ندارید، چاپ ترکیبی نیز روش خوبی است. که هم هزینه معقولی دارد و کیفیت مطلوبی را خواهید داشت. روش های دیگری که هزینه کمتری دارند مانند چاپ تک رنگ و دو رنگ است.، که از کیفیت بالایی برخوردار نیست.



( فروش ) های دیگر