فروش مقوا و کارتن در شهرک صنعتی فیروزکوه

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی


از کارتن های دایکاتی عموما در بسته بندی محصولات غذایی، لوازم خانگی، قطعات فلزی و غیره است.فاده می شود. یکی از انواع کارتن های دایکاتی، کارتن سوراخ دار است. که برای بسته بندی محصولات دریایی و لبنی است.فاده می شود. نام دیگر این کارتن ها، کارتن های سردخانه ای می باشد.

اگر می خواهید یک چاپ زیبا و با کیفیت فوق العاده داشته باشید، روش لمینتی بسیار ایده آل خواهد بود. با این حال، با توجه به هزینه، کیفیت چاپ و تیراژ روش های چاپ روی کارتن متفاوت بوده و می توانید نظر به نیازهای خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

این کارتن از نوع بسته بندی مقوایی است. که ممکن است. بیشتر مواقع با آن مواجه شده باشید. در حقیقت یک نوع مقوا راه راه است. که از دو لایه کاغذ، کنگره یا فلوت ساخته شده است.. نوع کاغذ معمولا به صورت رول یا شیت تولید می شوند. شما می توانید هر نوع از



( فروش ) های دیگر