فروش مقوا و کارتن در پردیس

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


ساده ترین نوع کارتن ها را کارتن معمولی می نامند که در ساخت آن ها شکل هندسی اهمیت چندانی ندارد. نام دیگر این کارتن ها، کارتن برش یا چاک می باشد. دلیل نام گذاری آن این است. که از چندین قسمت دارای خطوط برش است. و می تواند روی هم قرار بگیرد.

صنعت کارتن سازی فرایندی است. که طی آن  ابتدا ورق کارتن از رول کاغذ تولید میگردد و سپس با توجه به‌نوع محصولی که قرار است. بسته بندی بشود ، به‌شکل مناسب و دراندازه‌های مختلف طراحی و ساخته میشود . سپس با  توجه به نیاز بازار ، سلیقه مشتری و نوع محصولی که قرار است. بسته بندی شود و کاربردهای تبلیغاتی که یک بسته بندی مناسب دارد به روشهای مختلف چاپ و رنگ آمیزی می گردد.

علاوه براین، کارتن هایی با چهار لایه، پنج لایه یا حتی بیشتر از آن هم بین دو دیوار بیرونی وجود دارد. با این حال، این نوع بسته بندی های مقوایی بسیار نادر هستند و فقط در شرایط است.ثنایی برای است.حکام بیشتر از آنها است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر