فروش مقوا و کارتن در چهاردانگه

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


صنعت مقوا معمولاً به همراه صنعت کاغذ مورد بررسی قرار می‌گیرد. اندازة بازار کاغذ و مقوا در سال ، / میلیارد دلار با حجمی بالغ بر / میلیون تن بود. سهم اروپا از این بازار /٪ است.. حدود نیمی از کل این محصول در صنعت بسته‌بندی کاربرد داشته و مابقی به ترتیب در صنایع چاپ و تحریر به کار می‌رود. طبق داده‌های Procarton مصرف کاغذ و مقوا با رویه‌های اقتصادی (تولید ناخالص داخلی) مرتبط است.. فروش کارتن در اروپا حدود ۸ میلیارد دلار ارزش دارد. دستگاه چاپ، سالانه / میلیون تن کارتن تولید می نمایند. کارتن به تنهایی یک سوم کاغذ و مقوای مورد است.فاده در صنایع بسته‌بندی و ۵٪ از کل بسته بندی ها را تشکیل می‌دهد. در کمی بیش از نیمی (۵٪) از کارتن تولید شده در اروپا از ضایعات کاغذ و فیبرهای بازیافتی است.فاده می‌شود. صنعت کاغذ و مقوا به لحاظ حجم سرمایه‌گذاری و مصرف انرژی جزء صنایع گران قیمت محسوب می‌شود. بر مبنای قیمت‌های سال بهای تنها یک دستگاه تولید مقوای روکش‌دار حدود - میلیون یورو است.. به همین دلیل شرکت‌های بسیار بزرگ، سهم عمده‌ای از این بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

ساده ترین نوع کارتن ها را کارتن معمولی می نامند که در ساخت آن ها شکل هندسی اهمیت چندانی ندارد. نام دیگر این کارتن ها، کارتن برش یا چاک می باشد. دلیل نام گذاری آن این است. که از چندین قسمت دارای خطوط برش است. و می تواند روی هم قرار بگیرد.

ساده ترین نوع کارتن ها را کارتن معمولی می نامند که در ساخت آن ها شکل هندسی اهمیت چندانی ندارد. نام دیگر این کارتن ها، کارتن برش یا چاک می باشد. دلیل نام گذاری آن این است. که از چندین قسمت دارای خطوط برش است. و می تواند روی هم قرار بگیرد.



( فروش ) های دیگر