مشاوره و اجرا منبع تغذیه در اسلامشهر

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تصور کنید چه می‌شد اگر سماجت، کنجکاوی و شم کارآگاهی «خانم مارپل» برآمده از ذهن درخشان «آگاتا کریستی» با یک توانایی فوق بشری که بوی ابرقهرمان‌ها را می‌دهد ترکیب شود؟! در سریال اپیزودیک «پوکر فیس» شخصیت چارلی با بازی ناتاشا لیون مصداق بارز چنین ترکیب جذا&#;

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..


آنها اغلب شامل کابل دیگری هستند که دستگاه را به منبع تغذیه متصل می کند. برخی از منبع تغذیه ها ، که معمولاً به آنها “آداپتورهای AC” گفته می شود، مستقیماً به پلاگین متصل می شوند (که می تواند آنها را در جایی که فضا محدود است.، دشوار سازد). هر دو این طرح با جابجایی منبع تغذیه در خارج از دستگاه، امکان کوچکتر یا براق تر بودن دستگاه اصلی را فراهم می آورد.

در پروژه های صنعتی خود که نیاز به جریان دهی بسیار بالا دارید و همچنین انواع دستگاه های مختلف و سنسور های مختلف با جریان و ولتاژ کاری مختلف که میخواهید همه ی اینها را به یک منبع تغذیه وصل کنید وخیالتان از بابت جریان دهی آن راحت باشد میتوانید از این منبع تغذیه صنعتی است.فاده کنید.

منبع تغذیه سوئیچینگ مین ول در چندین سری متنوع تولید می­شود که هر سری ویژگی‌های خاصی را دارا است.. به طور کلی پاور ساپلای سوئیچینگ مینول در دو مدل ریلی (ریل مونت) و کف خواب (کتابی) موجود هستند. نوع کتابی، به دلیل قیمت پاور ساپلای کف خواب که ارزان‌تر است.. نسبت به نوع ریلی، از محبوبیت بیشتری برخوردار است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر