فروش منبع تغذیه در بهارستان

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


تیم مهندسی سلام صنعت در سال به منظور فعالیت در زمینه فروش و مشاوره تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت صنعت برق ایران با همراهی مدیران و صنعتگران عزیز پیموده است..

منبع تغذیه خطی تنظیم شده همان منبع تغذیه خطی نامنظم است. با این تفاوت که به جای مقاومت جریان خون از تنظیم کننده ترمینال است.فاده می شود. هدف اصلی این منبع تأمین سطح مورد نیاز قدرت DC برای بار است.. منبع تغذیه DC از منبع AC به عنوان ورودی است.فاده می کند. کاربردهای مختلف به سطوح متفاوتی از ولتاژهای ویژگی نیاز دارند، اما امروزه منبع تغذیه DC ولتاژ خروجی دقیقی را ارائه می دهد. و این ولتاژ توسط یک مدار الکترونیکی تنظیم می شود به طوری که یک ولتاژ خروجی ثابت را در طیف وسیعی از بارهای خروجی فراهم می کند.

فروشگاه پارتینه بزرگ‌ترین مرجع فروش اینترنتی قطعات صنعتی کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع در حوزه های برق و مکانیک برای دانشجویان و مهندسین و صنعت کاران و دانشگاه ها و کارگاه ها و کارخانه ها، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین کیفیت کالا» سه اصل مهم است. که پارتینه همواره سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.. گستره‌ای به وسعت کل صنعت شامل برق و الکترونیک، ماشین سازی و اتوماسیون، رباتیک و آزمایشگاه ها، پرینتر های سه بعدی، دستگاه های ماشینکاری و تمام صنعت مهندسی برق و مکانیک کشور



( فروش ) های دیگر