فروش منبع تغذیه در تهران

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


MW طیف وسیعی از منبع تغذیه AC/DC، مبدل DC/DC، اینورتر DC/AC و ترانسفورماتور AC/AC را که از تا کیلو وات متغیر است. ارائه می دهد. علاوه بر محصولات است.اندارد تولیدکنندگان برجسته، ما همچنین سری های سفارشی با تغییرات ولتاژ خروجی یا گرمسیری را عرضه می کنیم. ما حتی راه حل های خاص مشتری را ارائه می دهیم. به این ترتیب، ما تقریباً برای هر برنامه ای راه حل های آماده ارائه می دهیم.

منبع تغذیه سوئیچینگ مین ول در چندین سری متنوع تولید می­شود که هر سری ویژگی‌های خاصی را دارا است.. به طور کلی پاور ساپلای سوئیچینگ مینول در دو مدل ریلی (ریل مونت) و کف خواب (کتابی) موجود هستند. نوع کتابی، به دلیل قیمت پاور ساپلای کف خواب که ارزان‌تر است.. نسبت به نوع ریلی، از محبوبیت بیشتری برخوردار است..

این نوع منبع تغذیه امکان کنترل از راه دور را از طریق ورودی آنالوگ و رابط های دیجیتالی مانند GPIB یا RS می دهد. ویژگی های کنترل شده این منبع شامل جریان، ولتاژ و فرکانس است.. این نوع منابع در طیف گسترده ای از کاربردها مانند ساخت نیمه هادی ها، ژنراتورهای اشعه ایکس، نظارت بر رشد بلورها، آزمایش دستگاه های خودکار است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر