مشاوره و اجرا منبع تغذیه در دماوند

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است

تاریخ زمین‌شناسی سلسله البرز به نوبه خود بسیار پیچیده‌است؛ به کرات در حین چین‌خوردگی‌ها یا بعد از آن پدیده‌های آتشفشانی ظاهر شده‌اند. مهم‌ترین مرحلهٔ این چین‌خوردگی‌ها به دورهٔ نومولیتیک می‌رسد. فرسایشی که طبیعتاً از بالا آمدن کوه‌ها ناشی می‌گردد بر اثر حرکات زمین و بروز چین‌خوردگیها و گسل‌ها در دورهٔ

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..


منبع تغذیه ریلی امرن و مینول از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار هستند. برندهای متفرقه دیگری نیز در بازار وجود دارند که در رنج قیمت و کیفیت متفاوتی قرار می­گیرند. با توجه به کیفیت و اهمیت کاربرد منبع تغذیه، می­توان از بین گزینه های موجود (مینول، نکست و ادیسون) انتخاب نمود.

در این بخش از فروشگاه اینترنتی چیستا امکان خرید انواع منبع تغذیه صنعتی یا به اصلاح آداپتور صنعتی وجود دارد. این دسته از منابع تغذیه را گاه پاور صنعتی نیز می نامند. انواع منبع تغذیه صنعتی می توانند دارای ولتاژهای ورودی و خروجی متنوعی باشند همچنین معمولا این دسته از منبع تغذیه ها را با بدنه فلزی پانچ شده عرضه می دارند. برخی از این آداپتورهای صنعتی دارای فن هستند. به ویژه زمانی که شدت جریان خروجی دستگاه مورد نظر بالا باشد نیاز به فن خنک کننده ی هوشمند وجود خواهد داشت. همگی این منابع تغذیه پیش از ارسال توسط بخش فنی تست خواهند شد.

این نوع منبع تغذیه امکان کنترل از راه دور را از طریق ورودی آنالوگ و رابط های دیجیتالی مانند GPIB یا RS می دهد. ویژگی های کنترل شده این منبع شامل جریان، ولتاژ و فرکانس است.. این نوع منابع در طیف گسترده ای از کاربردها مانند ساخت نیمه هادی ها، ژنراتورهای اشعه ایکس، نظارت بر رشد بلورها، آزمایش دستگاه های خودکار است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر