فروش منبع تغذیه در دیزین

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار ده تنگه آهار یا آبشار چهل پله یکی از جاذبه‌های اطراف تهران است.. این آبشار حدود کیلومتر با پیست اسکی دیزین فاصله دارد. آبشار چهل پله از مسیر جاده لشگرک به دوراهی لواسان و فشم در دسترس است.. برای رسیدن به این آبشار باید از روستای آهار پیاده به مسیر ادامه دارد. آبشار ده تنگه آهار یکی از جاذبه‌های این روستا به شمار می‌رود. فاصله روستای آهار تا ده تنگه حدود پنج کیلومتر است. و این مسیر از میان باغات سرسبز عبور می‌کند. پس از ده تنگه، ادامه مسیر به قلعه دختر و آبشار ده تنگه آهار می‌رسد.

درمورد پیست اسکی دیزین بهتر است. اینگونه شروع کنیم که اگر به دنبال مجهزترین پیست اسکی ایران می‌گردید، قطعاً گزینه مطلوب شما پیست دیزین تهران است. که در محدوده شهر لواسان و شمیرانات تهران واقع شده است.؛ اما سرراست‌ترین آدرس پیست دیزین تهران از جاده چالوس

نوع قرارگیری کلبه‌های شله به‌گونه‌ای است. که راه دسترسی اتومبیل به آن‌ها وجود دارد. معماری سنتی این شله‌ها هم‌خوان با فضای کوهستانی منطقه است. و با سقف شیروانی خود بسیار چشم‌نواز‌تر به نظر می‌رسند. بعضی شله‌ها بزرگ‌تر هستند و امکان اقامت حدود نفر را دارند. این کلبه‌ها به‌دلیل ترافیک بالای مسافران در آخر هفته، کمتر از دو روز رزرو اجاره داده نمی‌شوند. اگر قصد اقامت در این شله‌ها را دارید، باید چند روز پیش از مراجعه به دهکده دیزین رزرو انجام دهید. 


به طور کلی، این نوع منابع تغذیه از یک میکرو رایانه ضروری برای کنترل و همچنین نظارت بر عملکرد منبع تغذیه است.فاده می کنند. منبع تغذیه ارائه شده با رابط رایانه از پروتکل های ارتباطی است.اندارد (یا) اختصاصی و زبان کنترل دستگاه مانند SCPI (دستورات است.اندارد-برای ابزارهای قابل برنامه ریزی) است.فاده می کند.

ولتاژهای مختلف AC با است.فاده از ترانسفورماتور ایجاد می شود. ترانسفورماتور ممکن است. دارای سیم پیچ یا شیپور خاموشی متعدد باشد، در این حالت دستگاه از کلیدها برای انتخاب سطوح مختلف ولتاژ است.فاده می کند. متناوبا، یک ترانسفورماتور متغیر (ترانسفورماتور قابل تنظیم) می تواند برای تغییر مداوم ولتاژها است.فاده شود. برخی از منابع متغیر AC دارای متر برای نظارت بر ولتاژ، جریان و یا قدرت هستند.

این نوع منبع تغذیه امکان کنترل از راه دور را از طریق ورودی آنالوگ و رابط های دیجیتالی مانند GPIB یا RS می دهد. ویژگی های کنترل شده این منبع شامل جریان، ولتاژ و فرکانس است.. این نوع منابع در طیف گسترده ای از کاربردها مانند ساخت نیمه هادی ها، ژنراتورهای اشعه ایکس، نظارت بر رشد بلورها، آزمایش دستگاه های خودکار است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر