فروش منبع تغذیه در رودهن

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.

برای رسیدن به رودهن می‌توانید اتوبوس‌های آزادراه تهران-پردیس را در پایانه دستواره، واقع در میدان نوبنیاد سوار شوید و به این شهر سفر کنید. همچنین می‌توانید در سه راه تهرانپارس، از مینی‌بوس‌هایی که به رودهن می‌روند، است.فاده کنید. دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن نیز می‌توانند از ایستگاه متروی فرهنگسرا، اتوبوس‌های تندرو را سوار شوند و مستقیم و بدون توقف به رودهن برسند.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..


آنها اغلب شامل کابل دیگری هستند که دستگاه را به منبع تغذیه متصل می کند. برخی از منبع تغذیه ها ، که معمولاً به آنها “آداپتورهای AC” گفته می شود، مستقیماً به پلاگین متصل می شوند (که می تواند آنها را در جایی که فضا محدود است.، دشوار سازد). هر دو این طرح با جابجایی منبع تغذیه در خارج از دستگاه، امکان کوچکتر یا براق تر بودن دستگاه اصلی را فراهم می آورد.

به بیانی ساده، فرآیندی مانند نمودار بالا به وقوع می‌پیوندد تا ولتاژ مد نظر تولید شود. به طور مثال ابتدا ولتاژ ولت متناوب هرتزی وارد ترانسفورماتورکاهنده می‌­شود تا میزان ولتاژ در اولین مرحله تا ولت کاهش یابد. در مرحله بعدی موج ولتاژ متناوب ولتی توسط رکتیفایر (یکسو کننده) به نیم موج یا نیم پل تبدیل می‌شود. میزان تناوب این نیم موج پس از عبور از یک فیلتر کاهش می­‌یابد و تبدیل به ولتاژ DC می‌­شود. مرحله نهایی عبور از یک رگولاتور(تنظیم کننده ولتاژ) است. که بتوانند ولتاژ نهایی مد نظر (به طور مثال ولت مستقیم) را، حتی در صورت وجود تغییرات ولتاژ یا جریان ورودی، به عنوان خروجی منبع، تحویل دهد. به این ترتیب این منبع تغذیه می‌تواند ورودی ولت AC را به خروجی ولت DC تبدیل کند.

در این بخش از فروشگاه اینترنتی چیستا امکان خرید انواع منبع تغذیه صنعتی یا به اصلاح آداپتور صنعتی وجود دارد. این دسته از منابع تغذیه را گاه پاور صنعتی نیز می نامند. انواع منبع تغذیه صنعتی می توانند دارای ولتاژهای ورودی و خروجی متنوعی باشند همچنین معمولا این دسته از منبع تغذیه ها را با بدنه فلزی پانچ شده عرضه می دارند. برخی از این آداپتورهای صنعتی دارای فن هستند. به ویژه زمانی که شدت جریان خروجی دستگاه مورد نظر بالا باشد نیاز به فن خنک کننده ی هوشمند وجود خواهد داشت. همگی این منابع تغذیه پیش از ارسال توسط بخش فنی تست خواهند شد.



( فروش ) های دیگر