مشاوره و اجرا منبع تغذیه در رودهن

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.

اگر می‌خواهید راحت‌ و سریع سفر کنید، از تاکسی‌ها برای سفر کمک بگیرید. تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. از هر کدام از این تاکسی‌ها است.فاده کنید، شما را مستقیم به رودهن می‌رسانند.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..


منبع تغذیه ای که میبینید یک منبع تغذیه صنعتی است. که با جریان دهی آمپر و همچنین ولتاژ خروجی ولت گزینه ی بسیار مناسبی برای تمام پروژه های شماست.بر روی این منبع تغذیه چند عدد led تعبیه شده است. که شما میتوانید از آن برای دیدن وضعیت های مختلف است.فاده کنید.ماکزیمم توان خروجی منبع  وات است. که توان خروجی نسبتا خوبی دارد.

به صورت تئوری، به دلیل سازوکار رگولاتور سوئیچینگ، راندمان یک پاور سوئیچینگ % است. (در عمل این مقدار برابر با حدود % است.). منبع تغذیه پاور سوئیچینگ دارای یکسو کننده، خازن فیلتر، ترانزیستور سری، رگولاتور، ترانسفورماتور و مدار است.ند بای است..  استفاده از منابع تغذیه سوئیچینگ از سال به بعد محبوب و رایج شد.

این نوع منبع تغذیه امکان کنترل از راه دور را از طریق ورودی آنالوگ و رابط های دیجیتالی مانند GPIB یا RS می دهد. ویژگی های کنترل شده این منبع شامل جریان، ولتاژ و فرکانس است.. این نوع منابع در طیف گسترده ای از کاربردها مانند ساخت نیمه هادی ها، ژنراتورهای اشعه ایکس، نظارت بر رشد بلورها، آزمایش دستگاه های خودکار است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر