فروش منبع تغذیه در شمال تهران

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

شمال تهران به واسطه قرارگیری در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز ، دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. . همین موضوع باعث شده تا روستاهای قدیمی شمال تهران که امروزه بخشی از بافت شهری پایتخت محسوب میشوند ، همه روزه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر تهران و ایران باشند . از جمله اماکن گردشگری شمال تهران میتوان به روستاهای خوش آب و هوای دربند و درکه اشاره کرد که با درخت های قدیمی و رودخانه های فصلی خود از دلبرترین اماکن تفریحی تهران محسوب میشوند . در این سمت و در محله ولنجک هم بام تهران و پیست اسکی توچال خودنمایی میکنند . در کل شمال تهران یکی از بهترین بخض های تهران برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. .

یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.


منبع تغذیه صنعتی یا پاورساپلای (power supply) دستگاهی است. که انرژی الکتریکی مورد نیاز بار را فراهم می کند؛ به عبارت دیگر می توان گفت وظیفه ی منبع تغذیه دریافت انرژی الکتریکی از یک منبع انرژی و تبدیل آن به تغذیه ی مناسب برای بار است.. دسته بندی های مختلفی برای منابع تغذیه وجود دارد که این دسته بندی ها باتوجه به عواملی از جمله کاربرد، جریان و ولتاژ آن ها متفاوت است..

در منبع تغذیه های برندهای معتبر مانند مینول توان خروجی واقعی برابر با مقدار نامی آن است. که در دیتاشیت محصول نیز ذکر شده اما در محصولات برند هایی مثل ادیسون که در سطح کیفی پایین تری هستند توان خروجی معمولا در حدود درصد کمتر از توان نامی آن است..

منبع تغذیه یکی از محصولات مهم صنعتی است. که کاربرد های فراوانی دارد. این دستگاه هم به طور گسترده در کامپیوتر ها و لپتاپ ها، موارد آزمایشگاهی و همینطور در اتوماسیون صنعتی است.فاده می شود. قیمت آن با توجه به کاربردی که دارد، برند تولید کننده آن، توان، ولتاژ و موارد بسیار دیگری متغیر است.. ما سعی کرده ایم با ارائه انواع مختلفی از منبع های تغذیه به خریداران، به آن ها حق و آزادی خرید داده تا بتوانند از میان شرکت های مطرح دنیا در زمینه اتوماسیون صنعتی یک شرکت را بر گزینند و با توجه به نیازشان بهترین محصول را خریداری کنند. سلام صنعت با سال ها تجربه در زمینه تهیه و فروش محصولات اتوماسیون صنعتی میتواند بهترین مشاور شما برای خرید باشد. برای آگاهی از قیمت منبع تغذیه امرون، منبع تغذیه اتونیکس و محصولات سایر شرکت ها با ما تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر