مشاوره و اجرا منبع تغذیه در شمال تهران

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.

محله های شمال تهران تنها در منطقه قرار ندارد! در واقع علاوه بر منطقه ، منطقه نیز تعداد بسیار زیادی از محله های شمال تهران را درخود جای داده است.. این منطقه از تهران نیز از شمال از کوه های رشته کوه البرز شروع می شود. جالب است. بدانید که منطقه تهران تا حدود میدان آزادی ادامه داشته و در نتیجه می توان گفت که جزو مناطق بزرگ شهر تهران به شمار می رود. این منطقه با داشتن وسعتی بالا، دارای آب و هوای متفاوت در هر قسمت خود می باشد اما بالاترین نقطه از منطقه بهترین و خوش آب و هواترین محله های شمال تهران به شمار می آید و در نتیجه در میان پایتخت نشینان محبوبیت بسیار زیادی دارد. 


منبع تغذیه سوئیچینگ را می‌توان از دو جهت تقسیم بندی کرد؛ اول از نظر تأمین ولتاژ که می‌تواند ولتاژ ورودی AC یا DC باشد به این صورت که  برخی از شناخته شده ترین دستگاه ها از AC به DC تبدیل می‌شوند. اما شما همچنین گزینه منبع تغذیه DC به DC را دارید و دوم از نظر اتصال و عدم اتصال منبع به سیستم. پاور سوئیچینگ ها در انواع مجزا و کامپکت (compact) موجودند. در نوع  compact كافيست به منبع تغذيه يك ولتاژ بيروني بدهيم تا منبع تغذيه فعال شود و هيچ گونه سيم كشي يا اتصال از منبع تغذيه به نقاط ديگر نيست.

باید در نظر داشت که این دسته از منابع تغذیه صنعتی می توانند با کیفیت های گوناگون عرضه شوند. در واقع همان گونه که یک آداپتور ولت آمپر غیر صنعتی دارای برندها و کیفیت ساخت قطعات متفاوتی است.، آداپتورهای صنعتی نیز چنین وضعیتی دارند و در نتیجه

MW منبع تغذیه AC/DC را در اشکال مختلف ارائه می دهد، بنابراین تقریباً هرگونه مشکل برنامه قابل حل است.. کابینت ساز می تواند از مجموعه ای کامل از منبع تغذیه قاب بسته و DIN راه آهن انتخاب کند، در حالی که طراح PCB می تواند از بین انواع مختلفی از ماژول های مبتنی بر PCB انتخاب کند. علاوه بر این، MW طیف وسیعی از درایورهای LED، آداپتورها، شارژرهای باتری، ماژول های رک اینچی و موارد دیگر را ارائه می دهد!



( مشاوره و اجرا ) های دیگر