فروش منبع تغذیه در شهر جدید اندیشه

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


منبع تغذیه یکی از محصولات مهم صنعتی است. که کاربرد های فراوانی دارد. این دستگاه هم به طور گسترده در کامپیوتر ها و لپتاپ ها، موارد آزمایشگاهی و همینطور در اتوماسیون صنعتی است.فاده می شود. قیمت آن با توجه به کاربردی که دارد، برند تولید کننده آن، توان، ولتاژ و موارد بسیار دیگری متغیر است.. ما سعی کرده ایم با ارائه انواع مختلفی از منبع های تغذیه به خریداران، به آن ها حق و آزادی خرید داده تا بتوانند از میان شرکت های مطرح دنیا در زمینه اتوماسیون صنعتی یک شرکت را بر گزینند و با توجه به نیازشان بهترین محصول را خریداری کنند. سلام صنعت با سال ها تجربه در زمینه تهیه و فروش محصولات اتوماسیون صنعتی میتواند بهترین مشاور شما برای خرید باشد. برای آگاهی از قیمت منبع تغذیه امرون، منبع تغذیه اتونیکس و محصولات سایر شرکت ها با ما تماس بگیرید.

بعد از لاین فیلتر، وارد رکتیفایر (یک سو کننده) شده و برق AC شهری را به DC تبدیل می‌کند. معمولا از دیودها برای یکسوسازی در مدار است.فاده می‌شود. در مدار رکتیفایر دو عدد خازن بزرگ موجود است. که فرکانس‌های اضافی برق DC را می‌گیرند و صاف می‌کنند و ولتاژ بالاتری تحویل می‌دهند. جریانی که دیودها یکسو کرده‌اند، جریان خالص نیست و تغییراتی به فرم ریپل سوار شده روی خروجی دارد که در اثر منبع متناوب به وجود آمده است.. نکته قابل توجه این است. که سیگنالی که در

ولتاژهای مختلف AC با است.فاده از ترانسفورماتور ایجاد می شود. ترانسفورماتور ممکن است. دارای سیم پیچ یا شیپور خاموشی متعدد باشد، در این حالت دستگاه از کلیدها برای انتخاب سطوح مختلف ولتاژ است.فاده می کند. متناوبا، یک ترانسفورماتور متغیر (ترانسفورماتور قابل تنظیم) می تواند برای تغییر مداوم ولتاژها است.فاده شود. برخی از منابع متغیر AC دارای متر برای نظارت بر ولتاژ، جریان و یا قدرت هستند.



( فروش ) های دیگر