مشاوره و اجرا منبع تغذیه در شهر جدید اندیشه

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


منبع تغذیه ریلی امرن و مینول از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار هستند. برندهای متفرقه دیگری نیز در بازار وجود دارند که در رنج قیمت و کیفیت متفاوتی قرار می­گیرند. با توجه به کیفیت و اهمیت کاربرد منبع تغذیه، می­توان از بین گزینه های موجود (مینول، نکست و ادیسون) انتخاب نمود.

تیم مهندسی سلام صنعت در سال به منظور فعالیت در زمینه فروش و مشاوره تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت صنعت برق ایران با همراهی مدیران و صنعتگران عزیز پیموده است..

منبع تغذیه ای که میبینید یک منبع تغذیه صنعتی است. که با جریان دهی آمپر و همچنین ولتاژ خروجی ولت گزینه ی بسیار مناسبی برای تمام پروژه های شماست.بر روی این منبع تغذیه چند عدد led تعبیه شده است. که شما میتوانید از آن برای دیدن وضعیت های مختلف است.فاده کنید.ماکزیمم توان خروجی منبع  وات است. که توان خروجی نسبتا خوبی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر