مشاوره و اجرا منبع تغذیه در شهر ری

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


به بیانی ساده، فرآیندی مانند نمودار بالا به وقوع می‌پیوندد تا ولتاژ مد نظر تولید شود. به طور مثال ابتدا ولتاژ ولت متناوب هرتزی وارد ترانسفورماتورکاهنده می‌­شود تا میزان ولتاژ در اولین مرحله تا ولت کاهش یابد. در مرحله بعدی موج ولتاژ متناوب ولتی توسط رکتیفایر (یکسو کننده) به نیم موج یا نیم پل تبدیل می‌شود. میزان تناوب این نیم موج پس از عبور از یک فیلتر کاهش می­‌یابد و تبدیل به ولتاژ DC می‌­شود. مرحله نهایی عبور از یک رگولاتور(تنظیم کننده ولتاژ) است. که بتوانند ولتاژ نهایی مد نظر (به طور مثال ولت مستقیم) را، حتی در صورت وجود تغییرات ولتاژ یا جریان ورودی، به عنوان خروجی منبع، تحویل دهد. به این ترتیب این منبع تغذیه می‌تواند ورودی ولت AC را به خروجی ولت DC تبدیل کند.

MW طیف وسیعی از منبع تغذیه AC/DC، مبدل DC/DC، اینورتر DC/AC و ترانسفورماتور AC/AC را که از تا کیلو وات متغیر است. ارائه می دهد. علاوه بر محصولات است.اندارد تولیدکنندگان برجسته، ما همچنین سری های سفارشی با تغییرات ولتاژ خروجی یا گرمسیری را عرضه می کنیم. ما حتی راه حل های خاص مشتری را ارائه می دهیم. به این ترتیب، ما تقریباً برای هر برنامه ای راه حل های آماده ارائه می دهیم.

فروشگاه پارتینه بزرگ‌ترین مرجع فروش اینترنتی قطعات صنعتی کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع در حوزه های برق و مکانیک برای دانشجویان و مهندسین و صنعت کاران و دانشگاه ها و کارگاه ها و کارخانه ها، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین کیفیت کالا» سه اصل مهم است. که پارتینه همواره سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.. گستره‌ای به وسعت کل صنعت شامل برق و الکترونیک، ماشین سازی و اتوماسیون، رباتیک و آزمایشگاه ها، پرینتر های سه بعدی، دستگاه های ماشینکاری و تمام صنعت مهندسی برق و مکانیک کشور



( مشاوره و اجرا ) های دیگر