فروش منبع تغذیه در شهر قدس

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


منابع تغذیه‌ی خطی با وجود ساز و کار ساده­­ای که دارند، به دلیل کارکرد ترانزیستور در حالت خطی، اتلاف توان زیادی دارند. برای مثال در مدار زیر اگر ولتاژ ورودی ولت باشد و مصرف کننده بخواهد در ولتاژ ولت آمپر است.فاده کند، رگلاتور خطی (به دلیل راندمان به طور کلی پایین این نوع از رگولاتورها) باید وات توان اتلاف کند تا بتواند ولتاژ تنظیم شده را برای مصرف کننده فراهم کند. این مقدار توان اتلاف شده باید توسط یک سیستم انتقال گرمای بسیار قدرتمند و با اشغال فضای زیاد، دفع شود. به طور کلی منابع تغذیه خطی به دلیل اینکه المان کنترلی همواره فعال است. و انرژی مصرف می­کند، بازده کمی دارند.

پاور سوئیچینگ‌ ها هرجا که تولید گرما اثری مخرب محسوب شود و نیاز به بازده بالا احساس شود، است.فاده می‌شوند؛ از جمله در مدار شارژر باتری. همچنین در جا‌هایی که نیاز به توان بالاتری داشته باشیم است.فاده از منابع تغذیه سوئیچینگ ضروری می‌باشد. از دیگر کاربردهای منبع تغذیه تابلو ال ای دی یا منبع تغذیه تابلو چلنیوم (تابلو برق) است..

ولتاژهای مختلف AC با است.فاده از ترانسفورماتور ایجاد می شود. ترانسفورماتور ممکن است. دارای سیم پیچ یا شیپور خاموشی متعدد باشد، در این حالت دستگاه از کلیدها برای انتخاب سطوح مختلف ولتاژ است.فاده می کند. متناوبا، یک ترانسفورماتور متغیر (ترانسفورماتور قابل تنظیم) می تواند برای تغییر مداوم ولتاژها است.فاده شود. برخی از منابع متغیر AC دارای متر برای نظارت بر ولتاژ، جریان و یا قدرت هستند.



( فروش ) های دیگر