مشاوره و اجرا منبع تغذیه در شهرک صنعتی پیشوا

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


پاور سوئیچینگ‌ ها هرجا که تولید گرما اثری مخرب محسوب شود و نیاز به بازده بالا احساس شود، است.فاده می‌شوند؛ از جمله در مدار شارژر باتری. همچنین در جا‌هایی که نیاز به توان بالاتری داشته باشیم است.فاده از منابع تغذیه سوئیچینگ ضروری می‌باشد. از دیگر کاربردهای منبع تغذیه تابلو ال ای دی یا منبع تغذیه تابلو چلنیوم (تابلو برق) است..

منابع تغذیه AC/DC برای طیف گسترده ای از برنامه ها مورد نیاز است.. برای ماشین های حرفه ای، سازندگان پانل و کابینت، MW دارای طیف گسترده ای از منابع تغذیه AC/DC در دسترس است.، از W  تا کیلو وات، که با هر فرمت یا روش نصب مناسب است.. منبع تغذیه میانگین خوب AC/DC در بازارها و برنامه های مختلفی مانند روشنایی، بازار نصب شده، صنایع سنگین یا پیشرفته، پزشکی، راه آهن، حمل و نقل عمومی، فضا و ارتش است.فاده می شود.

منبع تغذیه ای که میبینید یک منبع تغذیه صنعتی است. که با جریان دهی آمپر و همچنین ولتاژ خروجی ولت گزینه ی بسیار مناسبی برای تمام پروژه های شماست.بر روی این منبع تغذیه چند عدد led تعبیه شده است. که شما میتوانید از آن برای دیدن وضعیت های مختلف است.فاده کنید.ماکزیمم توان خروجی منبع  وات است. که توان خروجی نسبتا خوبی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر