فروش منبع تغذیه در شهرک صنعتی چهاردانگه

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


منابع تغذیه‌ی خطی با وجود ساز و کار ساده­­ای که دارند، به دلیل کارکرد ترانزیستور در حالت خطی، اتلاف توان زیادی دارند. برای مثال در مدار زیر اگر ولتاژ ورودی ولت باشد و مصرف کننده بخواهد در ولتاژ ولت آمپر است.فاده کند، رگلاتور خطی (به دلیل راندمان به طور کلی پایین این نوع از رگولاتورها) باید وات توان اتلاف کند تا بتواند ولتاژ تنظیم شده را برای مصرف کننده فراهم کند. این مقدار توان اتلاف شده باید توسط یک سیستم انتقال گرمای بسیار قدرتمند و با اشغال فضای زیاد، دفع شود. به طور کلی منابع تغذیه خطی به دلیل اینکه المان کنترلی همواره فعال است. و انرژی مصرف می­کند، بازده کمی دارند.

منبع تغذیه خطی تنظیم شده همان منبع تغذیه خطی نامنظم است. با این تفاوت که به جای مقاومت جریان خون از تنظیم کننده ترمینال است.فاده می شود. هدف اصلی این منبع تأمین سطح مورد نیاز قدرت DC برای بار است.. منبع تغذیه DC از منبع AC به عنوان ورودی است.فاده می کند. کاربردهای مختلف به سطوح متفاوتی از ولتاژهای ویژگی نیاز دارند، اما امروزه منبع تغذیه DC ولتاژ خروجی دقیقی را ارائه می دهد. و این ولتاژ توسط یک مدار الکترونیکی تنظیم می شود به طوری که یک ولتاژ خروجی ثابت را در طیف وسیعی از بارهای خروجی فراهم می کند.

منبع تغذیه سوئیچینگ مین ول در چندین سری متنوع تولید می­شود که هر سری ویژگی‌های خاصی را دارا است.. به طور کلی پاور ساپلای سوئیچینگ مینول در دو مدل ریلی (ریل مونت) و کف خواب (کتابی) موجود هستند. نوع کتابی، به دلیل قیمت پاور ساپلای کف خواب که ارزان‌تر است.. نسبت به نوع ریلی، از محبوبیت بیشتری برخوردار است..



( فروش ) های دیگر