فروش منبع تغذیه در شهریار

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 


در منبع تغذیه های برندهای معتبر مانند مینول توان خروجی واقعی برابر با مقدار نامی آن است. که در دیتاشیت محصول نیز ذکر شده اما در محصولات برند هایی مثل ادیسون که در سطح کیفی پایین تری هستند توان خروجی معمولا در حدود درصد کمتر از توان نامی آن است..

منبع تغذیه صنعتی یا پاورساپلای (power supply) دستگاهی است. که انرژی الکتریکی مورد نیاز بار را فراهم می کند؛ به عبارت دیگر می توان گفت وظیفه ی منبع تغذیه دریافت انرژی الکتریکی از یک منبع انرژی و تبدیل آن به تغذیه ی مناسب برای بار است.. دسته بندی های مختلفی برای منابع تغذیه وجود دارد که این دسته بندی ها باتوجه به عواملی از جمله کاربرد، جریان و ولتاژ آن ها متفاوت است..

منبع تغذیه را می توان به عنوان یک وسیله الکتریکی تعریف کرد که برای تأمین برق به بارهای الکتریکی است.فاده می شود. عملکرد اصلی این دستگاه تغییر جریان الکتریکی از منبع به ولتاژ، فرکانس و جریان دقیق جهت تأمین بار است.. گاهی اوقات، می توان از این منابع تغذیه به عنوان مبدل برق نام برد. برخی از انواع منابع قطعات جداگانه ای از بارها هستند، در حالی که برخی دیگر در وسایلی که کنترل می کنند ساخته می شوند.



( فروش ) های دیگر