مشاوره و اجرا منبع تغذیه در شهریار

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.

 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.


منبع تغذیه سوئیچینگ مین ول در چندین سری متنوع تولید می­شود که هر سری ویژگی‌های خاصی را دارا است.. به طور کلی پاور ساپلای سوئیچینگ مینول در دو مدل ریلی (ریل مونت) و کف خواب (کتابی) موجود هستند. نوع کتابی، به دلیل قیمت پاور ساپلای کف خواب که ارزان‌تر است.. نسبت به نوع ریلی، از محبوبیت بیشتری برخوردار است..

سپس وارد فیلتر شده و تناوب آن کاهش یافته و تبدیل به ولتاژ dc می‌شود. مرحله نهایی عبور از یک تنظیم کننده ولتاژ یا رگولاتور (requlator) است. که بتوانند ولتاژ نهایی مد نظر را تحویل دهد. به این ترتیب این پاور ساپلای می‌تواند ورودی ولت AC را به خروجی ولت DC تبدیل کند.

فروشگاه آی تی لایت شاپ در قلب پاساژ الکترونیک ایران (پاساژ امجد) واقع شده است.. به همین دلیل خرید آسان و مطمئن را به کاربران خود ارائه می دهد. فروشگاه آی تی لایت شاپ در زمینه واردات قطعات الکترونیک و لوازم نور و روشنایی فعالیت میکند، همچنین این فروشگاه آماده ارائه مشاوره در زمینه های ساخت و طراحی والواشر،نورپردازی،نورمخفی،رشدگیاه و ... می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر