فروش منبع تغذیه در فیروزکوه

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

شهرستان فیروزکوه به دلیل شرایط توپو گرافی و آب و هوایی یکی از مناطق بکر است.ان است. و از زیستگاه‌های مهم حیات وحش و شکارگاه‌های است.ان به‌شمار می‌آیدو انواع وحوش و مناطق طبیعی، چراگاه‌ها و چمنزارهای وسیع از توانمندی‌های ویژه است.ان است.و منطقه شکار ممنوعه کاوه ده با هکتار وسعت دارای پوشش گیاهی متنوع و غنی است. که انواع وحوش و از جمله قوچ و میش، کل و بز، آهو و گراز، پلنگ، روباه، خرس، خرگوش، انواع پرندگان و خزندگان را در خود جای داده‌است که به صورت گله‌های بزرگ در


منبع تغذیه ای که میبینید یک منبع تغذیه صنعتی است. که با جریان دهی آمپر و همچنین ولتاژ خروجی ولت گزینه ی بسیار مناسبی برای تمام پروژه های شماست.بر روی این منبع تغذیه چند عدد led تعبیه شده است. که شما میتوانید از آن برای دیدن وضعیت های مختلف است.فاده کنید.ماکزیمم توان خروجی منبع  وات است. که توان خروجی نسبتا خوبی دارد.

منبع تغذیه را می توان به عنوان یک وسیله الکتریکی تعریف کرد که برای تأمین برق به بارهای الکتریکی است.فاده می شود. عملکرد اصلی این دستگاه تغییر جریان الکتریکی از منبع به ولتاژ، فرکانس و جریان دقیق جهت تأمین بار است.. گاهی اوقات، می توان از این منابع تغذیه به عنوان مبدل برق نام برد. برخی از انواع منابع قطعات جداگانه ای از بارها هستند، در حالی که برخی دیگر در وسایلی که کنترل می کنند ساخته می شوند.

این نوع منبع تغذیه امکان کنترل از راه دور را از طریق ورودی آنالوگ و رابط های دیجیتالی مانند GPIB یا RS می دهد. ویژگی های کنترل شده این منبع شامل جریان، ولتاژ و فرکانس است.. این نوع منابع در طیف گسترده ای از کاربردها مانند ساخت نیمه هادی ها، ژنراتورهای اشعه ایکس، نظارت بر رشد بلورها، آزمایش دستگاه های خودکار است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر