مشاوره و اجرا منبع تغذیه در فیروزکوه

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.


منبع تغذیه را می توان به عنوان یک وسیله الکتریکی تعریف کرد که برای تأمین برق به بارهای الکتریکی است.فاده می شود. عملکرد اصلی این دستگاه تغییر جریان الکتریکی از منبع به ولتاژ، فرکانس و جریان دقیق جهت تأمین بار است.. گاهی اوقات، می توان از این منابع تغذیه به عنوان مبدل برق نام برد. برخی از انواع منابع قطعات جداگانه ای از بارها هستند، در حالی که برخی دیگر در وسایلی که کنترل می کنند ساخته می شوند.

منبع تغذیه صنعتی با است.فاده از تکنولوژی سوئچینگ با سوئچ های فرکانس بالا نیاز به ترانس های حجیم را کاهش دادند. در تغذیه های آمپر بالا برای جلوگیری از حرارت بالا، از بدنه توری و فن و در خروجی به جای یک ترمینال مثبت و منفی است.فاده می شود. در مدل فن دار، تخیله حرارتی مناسبتر است. فن از نوع اولتراسایلنت می باشد یعنی صدای فوق العاده کمی تولید می کند. این فن ها بر اساس جریان کشی سرعت عمل خود را تنظیم می کنند و با افزایش جریان، سرعت بالاتر می رود.

منبع تغذیه غیرقابل تنظیم شامل ترانسفورماتور گام به گام، یکسو کننده، خازن فیلتر و یک مقاومت در برابر خونریزی است.. این نوع منبع تغذیه، به دلیل سادگی، کم هزینه ترین و قابل اطمینان ترین برای نیازهای کم مصرف است.. عیب اصلی این است. که ولتاژ خروجی ثابت نیست. با ولتاژ ورودی و جریان بار متفاوت است. و موج برای کاربردهای الکترونیکی مناسب نیست. با تغییر خازن فیلتر به فیلتر LC (سلف-خازن) می توان امواج را کاهش داد، اما هزینه آن بیشتر می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر