فروش منبع تغذیه در لواسان

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..

امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.


فروشگاه آی تی لایت شاپ در قلب پاساژ الکترونیک ایران (پاساژ امجد) واقع شده است.. به همین دلیل خرید آسان و مطمئن را به کاربران خود ارائه می دهد. فروشگاه آی تی لایت شاپ در زمینه واردات قطعات الکترونیک و لوازم نور و روشنایی فعالیت میکند، همچنین این فروشگاه آماده ارائه مشاوره در زمینه های ساخت و طراحی والواشر،نورپردازی،نورمخفی،رشدگیاه و ... می باشد.

به صورت تئوری، به دلیل سازوکار رگولاتور سوئیچینگ، راندمان یک پاور سوئیچینگ % است. (در عمل این مقدار برابر با حدود % است.). منبع تغذیه پاور سوئیچینگ دارای یکسو کننده، خازن فیلتر، ترانزیستور سری، رگولاتور، ترانسفورماتور و مدار است.ند بای است..  استفاده از منابع تغذیه سوئیچینگ از سال به بعد محبوب و رایج شد.

ولتاژهای مختلف AC با است.فاده از ترانسفورماتور ایجاد می شود. ترانسفورماتور ممکن است. دارای سیم پیچ یا شیپور خاموشی متعدد باشد، در این حالت دستگاه از کلیدها برای انتخاب سطوح مختلف ولتاژ است.فاده می کند. متناوبا، یک ترانسفورماتور متغیر (ترانسفورماتور قابل تنظیم) می تواند برای تغییر مداوم ولتاژها است.فاده شود. برخی از منابع متغیر AC دارای متر برای نظارت بر ولتاژ، جریان و یا قدرت هستند.



( فروش ) های دیگر