مشاوره و اجرا منبع تغذیه در لواسان

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..

لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.


منبع تغذیه ای که میبینید یک منبع تغذیه صنعتی است. که با جریان دهی آمپر و همچنین ولتاژ خروجی ولت گزینه ی بسیار مناسبی برای تمام پروژه های شماست.بر روی این منبع تغذیه چند عدد led تعبیه شده است. که شما میتوانید از آن برای دیدن وضعیت های مختلف است.فاده کنید.ماکزیمم توان خروجی منبع  وات است. که توان خروجی نسبتا خوبی دارد.

منبع تغذیه ریلی امرن و مینول از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار هستند. برندهای متفرقه دیگری نیز در بازار وجود دارند که در رنج قیمت و کیفیت متفاوتی قرار می­گیرند. با توجه به کیفیت و اهمیت کاربرد منبع تغذیه، می­توان از بین گزینه های موجود (مینول، نکست و ادیسون) انتخاب نمود.

منبع تغذیه یک جزء سخت افزاری است. که انرژی لازم را برای یک دستگاه الکتریکی تأمین می کند. این نیرو را از یک پریز برق دریافت می کند و جریان را از AC (جریان متناوب) به DC (جریان مستقیم) تبدیل می کند، این همان چیزی است. که کامپیوتر نیاز دارد. همچنین ولتاژ را به مقدار کافی تنظیم می کند، که به کامپیوتر امکان می دهد بدون گرم شدن بیش از حد صاف عمل کند. منبع تغذیه بخشی جدایی ناپذیر از هر رایانه است. و باید بطور صحیح کار کند تا سایر قسمتها نیز کار کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر