فروش منبع تغذیه در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


اصلی ترین دسته بندی این منابع تغذیه، دسته بندی براساس جریان AC و DC است.. با شناخت انواع منبع تغذیه و ویژگی هایی که دارند می توانید در هزینه ی پروژه ی خود صرفه جویی داشته باشید. از ویژگی های مهم این منابع تغذیه می توان به ثابت و پایدار نگه داشتن جریان خروجی نیز اشاره کرد.

منبع تغذیه ریلی امرن و مینول از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار هستند. برندهای متفرقه دیگری نیز در بازار وجود دارند که در رنج قیمت و کیفیت متفاوتی قرار می­گیرند. با توجه به کیفیت و اهمیت کاربرد منبع تغذیه، می­توان از بین گزینه های موجود (مینول، نکست و ادیسون) انتخاب نمود.

منبع تغذیه یک جزء سخت افزاری است. که انرژی لازم را برای یک دستگاه الکتریکی تأمین می کند. این نیرو را از یک پریز برق دریافت می کند و جریان را از AC (جریان متناوب) به DC (جریان مستقیم) تبدیل می کند، این همان چیزی است. که کامپیوتر نیاز دارد. همچنین ولتاژ را به مقدار کافی تنظیم می کند، که به کامپیوتر امکان می دهد بدون گرم شدن بیش از حد صاف عمل کند. منبع تغذیه بخشی جدایی ناپذیر از هر رایانه است. و باید بطور صحیح کار کند تا سایر قسمتها نیز کار کنند.



( فروش ) های دیگر