مشاوره و اجرا منبع تغذیه در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


به صورت تئوری، به دلیل سازوکار رگولاتور سوئیچینگ، راندمان یک پاور سوئیچینگ % است. (در عمل این مقدار برابر با حدود % است.). منبع تغذیه پاور سوئیچینگ دارای یکسو کننده، خازن فیلتر، ترانزیستور سری، رگولاتور، ترانسفورماتور و مدار است.ند بای است..  استفاده از منابع تغذیه سوئیچینگ از سال به بعد محبوب و رایج شد.

پاور سوئیچینگ‌ ها هرجا که تولید گرما اثری مخرب محسوب شود و نیاز به بازده بالا احساس شود، است.فاده می‌شوند؛ از جمله در مدار شارژر باتری. همچنین در جا‌هایی که نیاز به توان بالاتری داشته باشیم است.فاده از منابع تغذیه سوئیچینگ ضروری می‌باشد. از دیگر کاربردهای منبع تغذیه تابلو ال ای دی یا منبع تغذیه تابلو چلنیوم (تابلو برق) است..

تیم مهندسی سلام صنعت در سال به منظور فعالیت در زمینه فروش و مشاوره تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت صنعت برق ایران با همراهی مدیران و صنعتگران عزیز پیموده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر