مشاوره و اجرا منبع تغذیه در چهاردانگه

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


همچنین برخلاف رگلاتورهای خطی که تنظیم ولتاژ را فقط به صورت کاهنده انجام می­دهند، رگولاتور سوئیچینگ می­تواند به صورت کاهنده، افزاینده یا وارونگرِ(inverter) قطب‌های ولتاژ ورودی، عمل کند. با تغییر دادن محل قرار گرفتن سوئیچ، خازن و سلف می‌توان نوع خروجی مدار را به صورت کاهنده ( باک -  Buck )، افزاینده ( بوست – Boost ) و یا وارونگر پُلاریته ( باک بوست – Buck-Boost ) تامین کرد.

منبع تغذیه صنعتی یا پاورساپلای (power supply) دستگاهی است. که انرژی الکتریکی مورد نیاز بار را فراهم می کند؛ به عبارت دیگر می توان گفت وظیفه ی منبع تغذیه دریافت انرژی الکتریکی از یک منبع انرژی و تبدیل آن به تغذیه ی مناسب برای بار است.. دسته بندی های مختلفی برای منابع تغذیه وجود دارد که این دسته بندی ها باتوجه به عواملی از جمله کاربرد، جریان و ولتاژ آن ها متفاوت است..

این دسته از منابع تغذیه را گاه پاور صنعتی نیز می نامند. انواع منبع تغذیه صنعتی می توانند دارای ولتاژهای ورودی و خروجی متنوعی باشند. همچنین معمولا این دسته از منبع تغذیه ها را با بدنه فلزی پانچ شده عرضه می دارند. برخی از این آداپتورهای صنعتی دارای فن هستند. به ویژه زمانی که شدت جریان خروجی دستگاه مورد نظر بالا باشد نیاز به فن خنک کننده ی هوشمند وجود خواهد داشت. همگی این منابع تغذیه پیش از ارسال توسط بخش فنی تست خواهند شد. برای خرید این محصولات کافی است. به وب سایت ما مراجعه و سفارش دهید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر