فروش منسوجات نسوز در جنوب تهران

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


پکینگ گروهی از نخ نسوز به حساب می آید که در بافت مربعی و مخروطی شکل گرفته اند . ساختار مربعی شکل پکینگ معمولا برای ایجاد است.حکام مکانیکی می باشد . اما دلیل دیگری که مربع شکل بودن مقطع این پکینگ را پوشش میدهد ؛ بحث آب بندی است. .

نخ نسوز یک اصطلاح کلی برای نامیدن الیافی است. که مقاومت حرارتی بالایی دارند . این الیاف در برخی از موارد در مقطع مربعی شکل بافته میشوند . این مدل شکل جهت آب بندی طراحی می شود . اما پرکاربرد ترین شکل نخ نسوز ؛ مقطع دایره ای شکل است. . از نخ نسوز برای تولید انواع پارچه است.فاده میشود .

با پیشرفت علوم و تکنولوژی فرآوری مواد فلکسیبل نسوز و معرفی محصولات جدید، امروزه اتصالات پارچه ای نسوز کاربرد فراوانی در اکثر مراکز صنعتی نظیر نیروگاه ها، ‌صنایع فولاد، کارخانجات سیمان،‌ پالایشگاه‌های نفت و گاز، مراکز پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنایع چوب و کاغذ، کارخانجات بازیافت و &#; یافته اند. مهم ترین مزایای اتصالات پارچه ای نسوز به شرح ذیل می‌باشد:



( فروش ) های دیگر