فروش منسوجات نسوز در شرق تهران

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 


معمولا از درزگیرهای لاستیکی در درب ها و پنجره های دو جداره به منظور افزایش عایق بندی آن ها است.فاده می شود ، عایق بندی معمولا به جهت بهبود خواص حرارتی و صوتی انجام می شود به گونه ای که با قرار دادن این درزگیر ها معمولا عبور گرما و سرما و یا صدا از آن ها به شدت کاسته می شود .

عایق الکتریکی کپتون ( کاپتون ) فیلمی از پلی آمید است. که توسط شرکت DuPont آمریکا در اواخر سال میلادی تولید و توسعه یافته و در طیف گسترده ای از دما ( - تا درجه سانتی گراد ) در سفینه های فضایی ، ماهواره ها ، هواپیماها ، تولید قطعات الکترونیکی ، چاپ سه بعدی و همچنین در محیط خلاء است.فاده شده است. .

واشر قطعه ای است. که برای درزگیری قطعات است.فاده می شود و برای قرار گرفتن بین دو یا چند سطح مانند دو طول لوله کشی ساخته می شود . واشر به منظور جلوگیری از نشت سیالات و مایعات در حالی که سیستم در معرض فشارهای مختلفی قرار دارد ، طراحی شده است. .



( فروش ) های دیگر