فروش منسوجات نسوز در شمال تهران

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :

محله های شمال تهران تمامی مساحت منطقه پایتخت را پوشش داده اند. این منطقه در حدود کیلومتر مربع وسعت داشته و علاوه بر این که نام "بالا شهر تهران" را به خود اختصاص داده است.، بلکه در واقع در بالا ترین نقطه شهر تهران نیز قرار دارد.  اگر به این منطقه رفته باشید، متوجه شیب تند خیابان های این منطقه شده اید و در حقیقت کاملا مشخص است. که این منطقه از تهران، بر روی کوهپایه های رشته کوه البرز قرار دارد. در منطقه تهران علاوه بر وجود محله های مختلف و بسیار زیاد، امکانات متعددی نیز وجود دارد. امکاناتی که شاید نمونه آن ها را در هیچ کجای پایتخت پیدا نکنید. این منطقه محبوب ترین محله های شمال تهران را در خود جای داده است. و در نتیجه توجه بسیاری از افراد و پایتخت نشینان و حتی توریستان را به خود جلب می کند. 

محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.


عایق الکتریکی کپتون ( کاپتون ) فیلمی از پلی آمید است. که توسط شرکت DuPont آمریکا در اواخر سال میلادی تولید و توسعه یافته و در طیف گسترده ای از دما ( - تا درجه سانتی گراد ) در سفینه های فضایی ، ماهواره ها ، هواپیماها ، تولید قطعات الکترونیکی ، چاپ سه بعدی و همچنین در محیط خلاء است.فاده شده است. .

صنعت گستران جهت نیل به اهداف خود که همانا ارائه بهترین کیفیت ، خدمات و محصولات با است.انداردهای بین المللی و ارائه آن به تولید کنندکان و مصرف کنندکان داخلی می باشد گامی موثر برداشته تا هم افزایی توان عملیاتی با شرکت ها و کارخانه های فعال داخلی در این زمینه را گسترش دهد. از مهمترین افتخارات فروشگاه ما این است. که در طول بیش از چند دهه فعالیت خود توانسته است. مورد اعتماد برترین شرکت ها و سازمانهای کشور قرار گیرد. این فروشگاه با اتکا به کارکنان متخصص ، متعهد و با تجربه ی خود در پی برآورده سازی نیازها و ارتقای رضایت مشتریان بازار داخلی می باشد تا برای خود و صنعت نفت ، پتروشیمی و فرآورده های نسوز افق روشن و رو به توسعه ای را ترسیم نماید.

پودر میکا یک ماده معدنی است. که متناسب با رنگ های مختلفی که دارد با نام های متفاوتی آن را مینامند. مثلا به میکای سیاه لپیدولیت و به میکای سفید فلوگوپیت میگویند. این پودر را برای است.فاده به صورت ورق تبدیل کرده و از آن است.فاده میکند.



( فروش ) های دیگر